DüwaldHome:
CVR-nummer: 39146320
Etableringsår: 2016
Dieselvej 5
Telefonnummer: 28566867
mail adresse: kundeservice@duwaldhome.dk
Web adresse: www.duwaldhome.dk

DüwaldHome er en webshop med tilhørende showroom i Kolding. Åben efter aftale.

Personlige oplysninger

For at du kan indgå en aftale med os via websitet, skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse.

Personoplysningerne registreres hos DüwaldHome og opbevares fortroligt.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger udelukkende for at kunne levere varen til dig. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker tydeligt med dit samtykke. Således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.

Oplysningerne videregives ikke til tredjemand. Der registreres ingen personfølsomme oplysninger.
Som registreret hos DüwaldHome har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen og du har ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til DüwaldHome via e-mail: cs@duwaldhome.dk. Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra www.duwaldhome.dk. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og www.duwaldhome.dk

Dokumentation og vejledning:

Hvis der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, følger disse med leverancen fra DüwaldHome

Spejlmøbler:

Alle vores spejlmøbler er håndlavet. Dette betyder, at der vil forekomme mindre forskeligheder. Ikke to produkter er 100% ens. Der kan forekomme mindre uregelmæssigheder i samlinger, samt på bagsiden af produkterne. Dette kan ikke undgåes. Stram ikke håndtagene og skruer mv.  på spejlmøbler for stramt, da dette kan forårsage at overfladen splintre.

Leveringstidspunkt og transport:

Spejle og møbler leveres kun med DüwaldHomes’ eget fragtfirma. Vi leverer kun til brofaste adresser. Der vil opkræves et mer-gerbyr, for levering til ikke-brofaste adresser. Vi har desværre måtte indse at håndteringen af vores varer ikke kan imødekommes af andre. Dette betyder at vi én gang om ugen fylder en fragtbil og selv leverer til kunden. Det betyder også at der kan gå op til 7 dage før leveringen sker. Til gengæld kan vi garantere, at dine ting ankommer 100% intakt. Husk ALTID at have en til at hjælpe dig med at bære dine ting op. Vi leverer kun til kantstenen.

Levering af varer fra DüwaldHome anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret. Tjek din vare med det samme, når du modtager den for at tjekke for fragtfejl. Vi anbefaler selv at hente dine spejl/spejlmøbler, hvis du bor tæt på Kolding.

Forsendelsen af varer sker med DüwaldHome fragtfirma og PostNord.. Leveringstid 2-15 dage. Risikoen for varer købt hos DüwaldHome overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.

Reklamation og eventuelle fejl eller mangler ved levering fra DüwaldHome, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til DüwaldHome.

Husk altid at have en til at hjælpe dig med at bære. Vi leverer kun til kantstenen.

Fragfrit/hent selv:

Det er muligt af hente dine varer selv hos DüwaldHome og derved spare fragten. Dine varer kan hentes på
Dieselvej 5, 6000 Kolding i tidrummet:
09.00-15.00 mandag til fredag.

Når man henter selv, er det på eget ansvar. Tjek derfor dine varer, inden du forlader vores lager eller butik. Efter din vare er læsset på egen bil/vogn, er det udelukkende købers ansvar.

Pris og Betaling:

Du kan du bestille dine varer online og betale med Visa/Dankort, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MobilPay samt ViaBill. Det er også muligt at betale kontant ved hent-selv. Alle priser Hos DüwaldHome er i danske kroner DKK og inkl. moms. Betalingen bliver først trukket, når varen afsendes.

Reklamation:

Du har 2 års reklamationsret fra modtagelsen af varen. Opdager du en mangel ved din vare, skal du reklamere indenfor rimelig tid, efter du har konstateret en mangel. Reklamationsretten betyder, at du kan klage over fejl og mangler, der viser sig op til 2 år efter, at du modtog varen. Dette gælder ikke almindeligt slid, eller skade forvoldt af køber.

Reklamations retten bortfalder, hvis manglen/ fejlen er forårsaget af køber, som følge af fejlagtigt reparation, ukorrekt brug eller ukorrekt samling. Reklamation kan ske ved henvendelse til DüwaldHome via mail: kundeservice@duwaldhome.dk

Fortrydelsesret:

Ifølge forbrugeraftaleloven skal du skriftligt tilkendegive din fortrydelse af dit køb indenfor 14 dage efter modtagelsen af varen.
Fortrydelse skal ske ved henvendelse til DüwaldHome via mail: kundeservice@duwaldhome.dk
Du mister din fortrydelsesret, når du har brudt emballagen på vare, som anses som en hygiejnisk/steril vare. Dette kan være f.eks sengetøj, håndklæder, hviskestykker m.m.

Fra du har tilkendegivet din fortrydelse, har du på ny 14 dage til at indsende varen. Ved fortrydelse skal varen være i samme stand som ved modtagelsen, og varen skal returneres i original emballage, dog må emballagen godt være brudt. Hvis ovenstående ikke efterleves, vil vi foretage en vurdering af, om varen har tabt værdi. Hvis dette er tilfældet, vil det blive modregnet i returbeløbet. Varen skal leveres på vores adresse og ikke på et evt. posthus/pakkeshop/pakkeboks.

Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen, medmindre andet er aftalt.

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendig for at fastslå varens funktionalitet, art og egenskab. Du må afprøve varen, men ikke tage den i brug. Præcis som i en fysisk butik.

Vare undtaget fortrydelsesretten:

Vare som er bestillings-vare, kan ikke returneres.
Varer som er produceret efter kundens specifikke ønsker.
Varer indgået til offentlig auktion.
Varer som anses som en hygiejnisk vare.
Enhver tvist mellem DüwaldHome og kunde er underlagt dansk lovgivning.
Du kan ikke fortryde dit køb ved blot at nægte at tage i mod varen.

Der kan forekomme fejl på Facebook og Instagram, som vi ikke er ansvarlige for. Den korrekte pris vil altid forekomme på produktet på webshoppen.

Klagevejledning:

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte (Casper Svensson/cs@duwaldhome.dk). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk 

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr”

Persondatapolitik:

Der benyttes Cookie og de registrerede oplysninger opbevares i 5 år. Oplysningerne opbevares krypteret, og transmitteres krypteret til og fra virksomheden. Vi bruger cookies til at forbedre brugeroplevelsen og måden vores hjemmeside skal virke. En cookie er en lille tekstbesked (datafil), som gemmes på din computer, når du besøger et websted.